torsdag den 12. september 2013

Lyserød lørdag


Den 5 oktober i Odense bliver der holdt Lyserød lørdag.
Jeg har tilmeldt mig, Casper og Fox. Man går en god tur sammen med andre mennesker med deres hunde for at støtte Støt Brysterne Bagefter vil der være noget at drikke og goodiebags til hundene.
Der vil blive udtrukket nogen vinder fra de "billetter/bekræftelses mail" man har modtaget, da man betalte.  Det koster 50kr pr person/hund.
Pengene går ubeskåret til Støt Brysterne.



De første 25, der tilmelder sig, de får noget ekstra til sin hund.
Jeg var blandt de 25 første, så Fox får noget hundemad ( Tror jeg, det er.)

Jeg synes, det er et rigtig fint arrangement, der er lavet.
Først og fremmest støtter man en god sag, men man kommer også ud blandt andre, som også har hunde.
Og så får man gået en god tur på 2km.

I kan finde deres facebookside Her
Der kan man se, hvordan man tilmelder sig osv.


Jeg glæder mig i hvert fald til at deltage(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar