lørdag den 28. september 2013

Sikke nogen piller


Idag begyndte jeg på de HUSK piller.
Jeg synes, at de penicillin piller var store.
Da jeg så disse piller igår, ja så føltes penicillin pillerne ikke spor store.
Men det værste er, at disse her er kapselpiller.
Jeg har før taget kapselpiller, og normalt er det ikke noget problem.
Jeg må da indrømme, at jeg generelt ikke er meget for dem, fordi jeg synes, at man kan mærke dem efter man har taget dem i halsen.
Og nogen gange når jeg skal til og synke dem, kan jeg høre pulveret indeni rasle.

Men som sagt har det aldrig været noget problem, fordi de kapselpiller jeg før har taget, har været små.
Men disse HUSK kapsler, de er alt andet end små. Jeg kan normalt tage flere piller samtidig.
Men disse her må jeg tage en af gangen af, og jeg synes, de er ubehagelig at tage, men jeg er sikker på, jeg bare skal vende mig til det.
Jeg har fx taget nogen lige før, og jeg føler stadigvæk lidt, at jeg kan mærke den ene i halsen.
Jeg ved godt, den ikke sidder i halsen, men derfor kan jeg mærke, at jeg har taget dem.

Jeg har drukket mere vand i dag, end jeg normalt gør, men jeg er ikke nået op på de 1,5 liter jeg gerne vil nå på en dag. Men jeg har altså også drukket juice og cola, men derfor skal jeg op på 1,5-2 liter vand om dagen. Så jeg har sat det som et mål, at det er mindst 1,5 liter om dagen.

Håber på, jeg får drukket mere imorgen(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Here you can see latest mobile phones ...
    Call me Mobiles is one of the best...

    Cal Me mobiles

    SvarSlet