søndag den 15. september 2013

Hobby katteudstilling


Idag har jeg og Casper været til katteudstilling.
Det er noget Min Ven Katten har arrangeret.
Det er et dyreværn for katte, hvor man kan købe katte, ligesom ved Inges Kattehjem.

Men der er udstilling idag, hvor det er på hobbyplan, så det er også for huskatte.

For voksne kostede det 25kr at komme ind og 10kr for børn at komme ind.
Det resterende beløb, der er tilbage, bliver brugt til at kunne redde endnu flere katte.

Der var en masse smukke katte. Både racekatte og huskatte.
Jeg fik rørt ved en masse smukke katte.
Jeg fik for første gang rørt ved en Sphynx, altså en kat uden pels.
Hvor var den varm at røre ved, og så var den så smuk. Jeg synes, at katteracerne uden pels er utrolig smukke.

Vi fik købt lidt legetøj til dyrene og til sidst så vi nogen af kattene få præmier.
Der blev kåret en masse forskellige som fx den kat med mindst knurhår, med de flotteste blå øjne, den med længste hale, den med den korteste hale, den med de største snepoter ( det pels der sidder mellem poterne ved nogen katte.) osv.
Det var sjovt at se, synes jeg.

Der var et spørgeskema, hvor man skulle svare på nogen spørgsmål omkring katte, og så om en uge vil der blive trukket lod blandt de rigtige svar.
Og så skulle vi stemme på den kat, vi synes var sødeste.

Jeg synes, det var rigtig hyggeligt at være til det(:

Jeg synes uanset hvad, at I skal kigge forbi Min Ven Kattens hjemmeside, som I finder Her
Når man bliver "medlem" ved dem, altså hvor man betaler 200kr om året, så får man deres blad 4 gange om året. Jeg fik et blad med gratis idag, og jeg har før fået et, og jeg synes, det er et godt blad(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar