mandag den 9. september 2013

Billeder fra sommeren- Billeder af mig


Jeg har haft lavet et indlæg med billeder fra sommeren med, hvad jeg oplevede og et indlæg med, hvad jeg fik købt. I finder det første indlæg Her
Det andet indlæg finder I Her

I dette indlæg vil der være billeder af mig, som er blevet taget i løbet af de 3 sommer måneder(:

 
Mit outfit fra da vi skulle til 80 års fødselsdag.
 
 
Mig og Casper da vi var på vej ned for at spise brunch.
 
 
Her var jeg på vej ind til gederne.
 
 
Mig på McDonald's.
 
 
Her står jeg og kigger på det store dukkehus, som er på Egeskov slot.
( Og ja, jeg ser lidt sur ud på billede.)
 
 
Et billede jeg tog, da vi var ude og køre.
 
 
Dette billede tog jeg, mens vi var på vej ned til Torsdags koncert.
 
 
Mig og Casper. Vi var på vej til grilfest ved Caspers ven.
Og vi havde taget en lille gave med, som I kan se på billede.
 
 
 
Ja, jeg er ret glad for at tage billeder af mig selv.
 

 
Mig og Vaks ved Vesterhavet.
 
Der er blevet taget mange billeder af mig i løbet af sommeren.
Men okay det er også på 3 måneder.
Jeg elsker at kigge på billeder, da man med et billede fanger et minde, og det kan jeg godt lide(:
 
Kram Heidi(:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar