tirsdag den 10. september 2013

En pakke til Fox


Forleden var jeg inde og bestille nogen hundesnacks til Fox på Smartdog
Jeg har før nævnt hjemmesiden i et indlæg, hvor jeg anmeldte en sele til Fox.

Og dengang fandt jeg ud af, at de har et kæmpe udvalg af godbider og snacks til hunde.
Jeg sad længe og kiggede på, hvad jeg skulle bestille.
Jeg synes, der var så meget at vælge imellem.

Jeg købte en Doggy mix. Det er en pose med forskellige og naturlige godbider som fx griseøre osv.

 
Ja, billede er ikke så godt.
Men der er forskellige snacks i.
Sådan kan jeg også finde ud af, om der er noget Fox foretrækker frem for noget andet.
 
Jeg synes, priserne på godbidderne derinde er fine.
I kan finde den pose, jeg bestilte Her
 
Og som dengang jeg modtog selen, var der også denne gang en gnavestang med til Fox.
Det synes jeg er så sødt(:
I stedet for en slikpose fx så når det nu er en hjemmeside for dyr, at man får en lille ting med til sit dyr, det gør mig glad(:
 
Jeg skal helt klart derind igen og bestille godbider næste gang, vi er løbet tør.
Men sådan en pose holder vist okay lang tid, da Fox godt kan bruge noget tid på at gnave i et stykke i lang tid(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar