søndag den 8. september 2013

Smarte gummistøvler


Jeg har gået og ledt efter et par sko, som jeg kan bruge her til efteråret.
Jeg har ikke rigtig nogen, der kan tåle vand. Udover mine clogs og vinterstøvler.

Jeg går nemlig meget med ballerinaer, men de kan ikke rigtig tåle vand.
Men så så jeg i Føtex' reklame, at de havde nogen korte gummistøvler med for indeni.
Normalt synes jeg ikke, det er behageligt at gå i gummistøvler, men jeg ville prøve dem her, da der var for, og så kunne det være, de var mere behagelige at have på.

Jeg fik ret. De var så behagelige at have på. Så jeg købte et par i rød.

 
 
De kostede 179kr.
Og de var som sagt købt i Føtex.
 
Normalt bruger jeg str. 41 i sko. Ja, det er ret stort.
Men her skulle jeg ned i en str. 40.
Det gjorde mig lidt glad(:
 
Udover at de er gode at have på, så synes jeg også, de ser ret fede ud(:
 
Jeg kan rigtig godt lide, at der er for indeni, da man så ikke kommer til at fryse på fødderne, når det begynder at blive lidt koldere(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Normalt hader jeg også gummistøvler, men hvor er de da fede dem der! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det synes jeg virkelig også, at de er(:

      Slet