søndag den 15. september 2013

2 gange lykke


Jeg sidder og er nærmeste ved at græde af glæde.
Jeg har været så utrolig heldig her til aftes.
Jeg vil jo rigtig gerne tabe mig, da jeg er ked af min krop, men samtidig synes jeg, det altid har været svært for mig at tabe mig, selvom jeg har prøvet.
Og til sidst ender jeg i de gamle vaner osv.

Men her til aftes vandt jeg Nultrilett hos bloggen Liver i Villa Dallbo
Og jeg var helt oppe og ringe og Casper forstod først ikke, hvorfor jeg sad og jublede.

Men så finder jeg ud af, at jeg har vundet endnu en pakke med Nultrilett produkter hos bloggen Dig og mig og vi to

Først sad jeg helt chokeret, fordi jeg kunne ikke rigtig forstå, at jeg havde vundet igen.
Jeg er så lykkelig over at have vundet hele 2 gange pakker med de produkter.
Nogen vil tænke hvad jeg skal med så mange Nultriett produkter.
Men da jeg havde vundet den første pakke, der tænkte jeg, at Casper kunne få et af produkterne med hver dag, fordi han er så dårlig til at få spist noget på arbejdet, og jeg minder ham om det gang på gang, at han skal huske at spise noget. Men så igen tænkte jeg, at hvis han begyndte at få smag for de produkter, så ville der jo ikke gå længe, før de produkter var væk, fordi jeg skulle jo også have 1-2 om dagen. Men nu er det problem løst, da jeg har vundet 2 gange.
Og Casper er frisk på at prøve produkterne, og jeg håber, at de vil gøre, at han får husket at spise noget på arbejdet, nu når han lige kan tage en smoothie eller bar.

Men jeg er også rigtig glad for, at jeg skal prøve de produkter.
Jeg har længe haft brug for et spark bag i, og det mener jeg, at disse produkter kan give mig.
Nu skal jeg stadigvæk spise sundt samtidig med, og jeg vil fortsat gå de lange ture med Fox hver dag.
Jeg slipper for de små mellem måltider, som af og til kan være lidt usunde.

Jeg vil skrive et indlæg, når jeg har prøvet produkterne i 1 uge, hvor jeg så fortæller, om jeg kan mærke nogen forskel, kan jeg se en forskel og er der sket en forskel.
Og I vil også høre om, om Casper først og fremmest kan lide produkterne ( Han har det med at være lidt mere kræsen end mig på det punkt.) og om han kan mærke en forskel, om han kan se en forskel, og om der er sket en forskel. Når man er færdig med produkterne kan man jo overveje at købe nogen flere, eller skal man ændre sine madvaner, fordi hvis man så bare spiser som man gjorde før produkterne, så holder vægttabet ikke. Men jeg tror, jeg vil få mere "kontrol" over det med indtagelse af kalorier og omkring mellem måltider osv.

Nu er jeg helt ved at græde, fordi jeg er så glad(:
For et par dage siden spurgte min mor, om jeg deltog i nogen fede give aways for tiden, og der fortalte jeg hende, at jeg virkelig ville ønske, at jeg vandt disse produkter(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. åh, de smager så godt! jeg brugte dem til at ha' med i skole, og hvis jeg blev sliksulten. barene er rigtig gode :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tænker også, at hvis jeg bliver lidt lækker sulten, ville jeg tage en bar.
      Og jeg kan godt forstille mig, at de var nemme at have med i skole, og derfor tænker jeg, at det også er nemt for Casper at have en med på arbejde(:

      Slet
  2. Stort TILLYKKE-- Det er altid dejligt med gode overraskelser ;)

    SvarSlet