lørdag den 21. september 2013

Fiske spa


På torsdag skal jeg og Casper på et wellness sted, hvor vi skal prøve Fiskespa.

Det er første gang, vi skal prøve det. Så jeg er rigtig spændt.
Jeg overraskede Casper med, jeg havde bestilt tid til os.
De har haft sådan, at man kunne få 50% på nogen af deres behandlinger.
Bla. fiske spa for en person og fiske spa for 2 personer.
Så jeg skulle kun give 189kr i alt.

 
Jeg er ikke bange for, at det kommer til at gøre ondt, men jeg tror, det kommer til at kilde ret meget.
Men jeg er i hvert fald spændt, og jeg glæder mig til at prøve det.
 
Har I prøvet doktorfisk før? Og synes I, at det kildede?
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. prøvede det sidste år i Tyrkiet, og det killede lidt i starten, men ellers var det meget afslappende, så I kan godt glæde jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lyder det godt(:
      Jeg glæder mig virkelig også(:

      Slet
  2. Det ville jeg så gerne prøve! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt(:
      Jeg har også ville prøve det i rigtig lang tid.

      Slet