søndag den 29. september 2013

Overvejer at slette den


Hmm jeg har i det sidste stykke tid overvejet, om jeg skal slette min blogs facebookside.
Det er sjældent, der er folk, der liker den, og ofte falder der hele tiden nogen fra.
Det er jeg klar over, at det vil ske, når folk har haft liket den som et krav i en give away.
Men som regel burde man jo se fremskridt,
så jeg har haft overvejet hvor meget folk bruger min blogs facebookside.

Der er nogen af jer, der er rigtig søde til at like opslagene og kommenter.
Men hvor mange af jer læser mine nye indlæg, fordi I har set dem via min blogs facebookside?
Nu skal I være helt ærlige, fordi jeg vil gerne vide hvem af jer, der kigger forbi den eller ikke.
Og om I får øje på mit nyeste indlæg derigennem eller igennem selve bloggen?

Jeg vil jo stadig være medlem af de blog grupper på facebook, hvor man kan dele sine indlæg ved. Så det er ikke, fordi jeg ikke vil få delt mine indlæg.

Håber, I har lyst til at svare på mine spørgsmål, så jeg kan blive lidt klogere(:

Kram Heidi(:

8 kommentarer:

  1. Jeg følger dig via. bloglovin og facebook. Men det er faktisk sjældent at jeg bruger min bloglovin, derfor ser jeg altid dine indlæg igennem din facebookside.
    Jeg går ikke direkte ind på DIN blogside, men det er rart at det popper op på min startside. :-)
    I mine øjne ville det være dumt at slette den, da jeg tror at mange har det på samme måde som mig, med at det er rart at lige det dukker op og så kan man klikke :)

    Håber du kunne bruge det til en smule!

    Knus Mia
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg læser ofte gennem fb-siden - Det kommer an på, hvad der kommer først/jeg ser først :)

    SvarSlet
  3. Jeg læser med :) Jeg klikker ofte ind på dine indlæg fra FB

    SvarSlet
  4. Jeg følger med begge steder,og læser tit dine indlæg,jeg synes det er meget rart man kan følge med begge steder. :)

    SvarSlet
  5. Jeg ser dem fordi jeg er fast læser heirnde.

    SvarSlet
  6. 1000 tak for alle jeres svar(:
    Jeg har valgt at beholde facebooksiden lidt endnu, og så må vi se, hvad der sker. Jeg vidste ikke, der var så mange, der så indlæggene derigennem(:

    SvarSlet
  7. Jeg må indrømme at jeg ikke ser dine indlæg via facebook, men til gengæld læser jeg dem via bloglovin.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare helt iorden(: Er glad for, at du følger med uanset hvor igennem det er(:

      Slet