fredag den 6. september 2013

KitKat eller ikke-KitKat


Lidl har fået noget, der minder utrolig meget om KitKat.

De hedder Water Duo.
De koster 10kr mindre end en pose med KitKat.

 
 
Jeg synes ikke, jeg kan smage den store forskel.
Hvis jeg havde haft blind for øjnene, så ville jeg ikke kunne have smagt, at det ikke var en KitKat.
Jeg havde faktisk troet, at der ville have været lidt mere forskel, men det er jeg overrasket over, der ikke er.
Så det er jo kun fint(:
Nu når vi taler om slik, så er det fredag, så jeg må godt synde i aften.
Der skal jeg klart have nogen Bellona Hazelnut.
Hvis du ikke aner, hvad jeg taler om, så kan du se mit indlæg Her
hvor jeg fortæller om dem.
 
Kram Heidi(:
 
 

2 kommentarer:

  1. åååh gud.. billigere kitkat... må... prøve... :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes helt klart, du skal prøve dem(:
      hvis du får dem smagt, ville det være sjovt at høre, om du også synes, de smager som KitKat(:

      Slet