fredag den 6. september 2013

Et gavekort til Sunset


I starten af ugen var jeg så heldig at få en mail om, at jeg havde vundet et gavekort til Sunset på 150kr, fordi jeg havde deltaget i en konkurrence.



Jeg blev så glad, da jeg så mailen. Jeg havde helt svært ved at forstå det. Det var ved at være længe siden, jeg sidst vandt noget. Idag modtog jeg gavekortet. Jeg tager helt klart Casper med på Sunset(:
Jeg smagte faktisk Sunset for første gang sidste år, og der synes jeg, det smagte fint nok. Ikke noget jeg lige kunne forstille mig at få lyst til, ligesom McDonald's. Men det ændrede sig. Jeg er blevet vild med Sunset.

Og igår vandt jeg et par sko. Det havde jeg også svært ved at forstå. At jeg var så heldig at vinde lige efter hinanden(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Ej hvor dejligt :)

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er super lækkert(:
      Jeg kigger forbi med det samme(:

      Slet
  2. Tak for din kommentar! Jeg har svaret på den nu ;)
    Hvor er du bare heldig! ;)
    Sunset er også rigtig lækkert! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Ja, Sunset er rigtig lækkert(:

      Slet