torsdag den 26. september 2013

Svar på prøverne


Idag fik jeg svar på prøverne, der blev taget for en måned siden.
Det var, som jeg troede.
De fandt ingen ting.

Men hun tror, jeg har irriteret tyktarm. Så nu skal jeg spise nogen piller, der hedder HUSK.
Dem skal jeg tage 3 gange om dagen, hvor det er 2 hver gang.
Man kan også få det i pulver, hvor man blander det med fx yogurt.
Men det har jeg ikke lyst til, fordi så skal jeg spise yogurt morgen og aften, da det skal tages to gange dagligt. Og det er ikke altid, at jeg spiser yogurt til morgenmad i weekenderne.
Jeg tror, jeg vil glemme det i forhold til at tage piller.
Jeg har ikke svært ved at huske at skulle tage nogen piller flere gange dagligt.

Jeg har en tid om 4 uger igen, hvis det ikke har hjulpet, så er det en kikkert undersøgelse, da det er det eneste, de mangler at undersøge, sagde hun.
Jeg havde håbet, at de kunne se et eller andet på de prøver.
Men nu håber jeg, at de HUSK piller virker, fordi jeg kan snart ikke klare at gå med smerter hver dag og ikke at vide, hvad der er i vejen.
Når man tager HUSK, så er det vigtigt man drikker 1,5-2 liter vand om dagen, og så meget vand drikker jeg ikke. Jeg får drukket cola, juice osv. Men det skal være vand de 1,5-2 liter.
Så nu skal jeg til og holde øje med, hvor meget vand jeg får drukket i løbet af dagen.
Hvis man får fibre og ikke drikker nok vand, så kan man få meget ondt i maven, så det er vigtigt, at jeg får drukket meget mere vand, end jeg gør nu.

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. håber altså ikke for dig at det er irriteret tyktarm.. men omvendt kan man jo sagtens leve uden at bemærke det, hvis man holder sig fra de ting der irritere den :-D men det kan vidst være en længerevarende process at finde ud af..

    god bedring i hvert fald! og min erfaring siger mig at det med pillerne og yoghurt kommer nemt, hvis man kan se bedring :-)

    SvarSlet
  2. Hun sagde til mig, at det ikke er ensbetydende med, man har det for altid. Ved nogen der kommer og går det.
    Og hun talte ikke noget om med at finde ud af, hvilke ting der gjorde, den blev irriteret. Hun sagde, man havde prøvet at finde ud af omkring med kost osv, men det var der ikke så store resultater ved.
    Det var i hvert fald, hvad hun sagde til mig(:

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog irriterende at man ikke bare kan finde ud af hvad der er galt, for det er da død irriterende at skulle gå i uvished.
    Men håber da HUSK virker, så du kan få det bedre :)!

    Mvh.
    Pia Lyng M. / Mønneberg
    www.moenneberg.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rigtig irriterende at gå i uvished.
      1000 tak(:
      Håber virkelig også, at det virker.

      Slet
  4. Jeg bliver da helt irriteret på dine vegne, at de stadig ikke har fundet ud af noget! Krydser fingre for, at de snart bliver klogere <3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak<3
      Ja, jeg er også helt irriteret.
      Så jeg håber, det HUSK virker(:

      Slet