mandag den 16. september 2013

Mindre kønne tasker


Jeg har før skrevet om, at jeg er vild med tasker og om min samling med tasker.
Jeg elsker stadigvæk tasker, selvom jeg ikke skriver så meget om dem.
Hver gang jeg skal noget, så går jeg meget op i, hvilken taske det er, jeg skal tage med.

Der findes så mange flotte tasker, og jeg har før lavet indlæg om tasker, jeg synes, der er flotte.
Men i dette indlæg vil jeg vise jer nogen tasker, jeg synes, der ikke er flotte
Det har faktisk været lidt svært for mig at finde nogen tasker, jeg ikke synes er flotte, fordi ofte kan jeg se det pæne i en taske, når jeg har kigget lidt på den, men her er i hvert fald nogen, jeg ikke ville have i min samling.

De er alle fundet på smartgirl.dk som i øvrigt har en masse lækre tasker, jeg godt kunne tænke mig(:

 
Jeg synes ikke, at det ser pænt ud, at de har valgt 3 slags farvede læder.
Og så kan jeg ikke lide farverne.
For mig bliver tasken for trist.
Hvis den kun havde været i en af farverne, ville jeg godt kunne lide den.
 
 
Igen er det farverne her.
Jeg synes ikke, at farverne passer sammen overhoved.
 
 
Denne taske synes jeg er for meget af det gode.
Jeg synes først og fremmest at hankerne på tasken ikke er pæne.
De skulle have lavet dem enten kun i sort læder eller kun med kæder.
Og jeg synes, at med alt det perle noget kommer det hurtigt til at se ikke godt ud.
Hvis de havde fjernet de sorte sten og de store nitter, så synes jeg, det så fint ud.
 
Her bryder jeg mig igen ikke om farverne.
Men jeg synes, at blomsten er rigtig sød.
 
 
Også her er det farvene.
Jeg synes ikke farverne er pæne sammen.
 
Som I kan læse, så er det ofte farverne, jeg synes, der ikke er kønne på en taske.
Men heldigvis findes der så mange smukke tasker(:
 
Er der nogen af disse tasker, I heller ikke kan lide, eller som I bare synes er rigtig smukke(:?
Vil meget gerne høre jeres mening(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar