torsdag den 5. september 2013

Jeg har vundet


Idag vågnede jeg op til en skøn mail.
Jeg har vundet en give away hos Mie, som har bloggen Mizzepii

Jeg vandt et par sko fra Sugarfree mærket, som kan købes på Footway

Jeg kunne vælge et par Sugarfree sko op til 350kr.

Jeg valgte dette par.
Jeg synes, de er så fine.
Og jeg valgte et par sko med kilehæl med vilje, da jeg ikke er så fantastisk god til det med høje og tynde hæle.
Og så skulle det helst være en sko, der ligesom "sad fast" på foden.
Da jeg ofte synes, min fod kan ryge op af en stilet.
 
Jeg glæder mig meget til at modtage dem og prøve dem(:
 
Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg synes virkelig også, de er så fine.

      Slet
  2. Svar
    1. 1000 tak. Jeg synes virkelig også, de er flotte(:

      Slet
  3. hvor er de virkelig flotte! har det samme problem som dig, mine fødder smutter også op af stiletter :s så irriterende!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er så træls. Og det er ikke, fordi stilletterne er for store, fordi hvis jeg tager et mindre par på, så kan mine fødder ikke være der:/
      Der findes ellers så mange flotte stilletter(:

      Slet