mandag den 2. september 2013

Gode ting i blogland


For noget tid siden lavede jeg et indlæg med ting jeg synes, der var mindre gode i blogland.
Det indlæg kan I se Her

I dette indlæg vil jeg fortælle om hvilke ting, jeg bla. synes er gode ved blogland(:

  • At folk er så søde til at hjælpe. Fx når en af mine dyr har været med i en stemme konkurrence, eller når jeg har lavet indlæg med, hvilke redigeringsprogrammer, der var gode osv. Der har I altid været så søde til at hjælpe.

  • At der er plads til alle her i blogland. Det er uanset om man er kreativ, kan lide at lave mad, går op i mode, går op i bøger eller som mig, der går op i dyr. Også det at her i blogland føler jeg ikke, at nogen dømmer mig, fordi jeg er syg. Det betyder meget for mig. Og jeg kan rigtig godt lide, at der er plads til alle her.

  • Give aways. Det kommer jeg ikke uden om. Jeg elsker, at der findes give away. Men også at der igen er plads til forskellige give aways som noget kreativt, noget til bagning, noget til børn, makeup osv.

  • Den her hænger egentlig lidt sammen med det første punkt. Fx hvis man vil købe ny mobil, og man ikke ved så meget om den, man gerne vil have, så kan man lave et indlæg, for at høre om andre har den mobil, hvad de synes om den af gode og negative ting. Altså at man kan få hjælp via andres meninger eller gode råd.


  • Man møder nogen søde mennesker. Jeg har mødtes med 3 fra blogland. Og det synes jeg er fantastisk, at man kan møde nogen her igennem, hvor man kan ses, fordi man synes, man har noget tilfælles.

  • Man får inspiration. Fx hvis en deler en opskrift på en kage, eller fortæller om et godt kup, der kommer i Netto fx Eller at man nu i den og den butik kan få ballerinaer til så billige penge osv.

Jeg kunne blive ved med at nævne gode ting ved blogland.
Det bedste er, at man kan få lov at skrive, at folk kommenter ens indlæg, at man kan se folk godt kan lide det, man skriver om.
Hvilke ting kan I bla. godt live ved blogland(:?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. En god ting ved bloglandet er, at man får rykket sit verdensbillede af menneskehedens mangfoldighed. At man får nyt syn på hvad det vil sige at have en psykisk sygdom, over for døve, de meget strikkeglade, de skriveglade, dem der kun lægger billeder op osv. Man lærer noget nyt, uanset om man er enig eller ej.

    SvarSlet
  2. enig! der er plads til alle. selvfølgelig kan der komme dumme kommentarer (oftes fra anonyme) men tit er det konstruktive kommentarer :)

    jeg elsker at man virkelig kan folde sig ud, og at folk ikke dømmer en .. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg virkelig også godt lide.
      Det er det, der gør, jeg kan være så åben omkring min sygdom, fordi jeg ikke bliver dømt på det(:

      Slet