fredag den 20. september 2013

Smerter og lidt om Ruzzle


Jeg har det stadigvæk rigtig dårligt fysisk.
Hvis det ikke var, fordi jeg skulle på hospitalet næste uge, så havde jeg ringet til min læge, fordi jeg har fået mere ondt end førhen.

Jeg er ved og være rigtig træt af det. Jeg kan ikke lave så meget herhjemme, fordi jeg ofte har smerter, og ellers så må jeg vente med at lave nogen af tingene til dagen efter.

Jeg synes også, at jeg er blevet mere træt.
Jeg synes, jeg sover utrolig meget.
Jeg sov også meget førhen, men jeg synes, at jeg sover endnu mere.
Det bliver godt at komme hen på hospitalet. Nu må vi bare se, om prøverne viser noget.

For resten så er jeg begyndt at spille et spil på mobilen, der hedder Ruzzle.
Jeg så det på min søsters blog, at hun spiller det. Jeg kendte ikke til det før, jeg så hendes indlæg.
Men nu er jeg blevet ret vild med det. Det handler om at man "kæmper" imod hinanden med, hvem der kan nå at skrive flest ord på tid. Hvis nogen af jer spiller det, så må I gerne ansøge mig om et spil.
Jeg hedder Heidiw22

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for kommentaren på min blog :)
    Har du evt. lyst til at følges? Smid en kommentar på min blog hvis du er interesseret :)

    http://cornbreadncouture.blogspot.dk/

    SvarSlet