søndag den 29. september 2013

Ren søndags hygge


I dag har jeg og Casper været i Rosengårdscentret for at kigge i butikker.
Bagefter skulle vi handle ind til den uge, der kommer nu.
Så vi var i Føtex, Bilka, Lidl og Aldi.
I Bilka havde de ballerinaer til 10 kr. De kostede normalt 75kr.
Jeg har et par af dem i brun, og jeg har før haft et andet par i brun af den slags.
De havde ikke nogen brune tilbage i min størrelse. Så jeg købte dem i en grøn farve.
Det er måske ikke den kønneste farve, men de kostede 10 kr.

I Lidl fik jeg købt en tegneblok med tegnepapir i.
Jeg elsker at tegne.
Ikke fordi jeg tegner godt, fordi det gør jeg nemlig ikke.
Men jeg har altid godt kunne lide at tegne(:

Da vi havde været rundt i alle butikker, så var jeg træt, så jeg gik ind og sov lidt.
Jeg vågnede også tidligt i morges. Ellers har dagen stået på afslapning med gode gåture med Fox, set CSI Miami, og jeg har fået læst videre i den bog, jeg fik af min søster(:
Og så andet afsnit af Broen 2. Jeg synes, at Saga er så sjov. Jeg får grint en masse pga. det hun nogen gange siger(:

Selvom jeg fik sovet til middag, så er jeg rigtig træt lige nu, men jeg vil også gerne lige sidde lidt på bloggen, inden jeg smutter i seng(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar