mandag den 2. september 2013

Bogen "3096 dage"



Idag modtog jeg bogen " 3096 dage" af Natascha Kampuch.

Det er en, min søster har købt til mig. Hun vidste, at jeg godt kunne tænke mig at læse den.
Og hun kunne få den billigt igennem Plusbog, som hun er medlem af.

 
Jeg er så glad for den.
Jeg glæder mig til, når jeg en gang skal i gang med at læse den.
Jeg er lige nu i gang med en anden bog.
Men jeg kan næsten ikke vente med at gå i gang med den.
 
Er så sødt af min søster, hun købte den til mig(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også gerne læse den - du må gerne komme med en anmeldelse af den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok lave en anmeldelse om den, når jeg har fået den læst.
      Der kan godt gå et stykke tid, før jeg får den læst, da jeg lige er i gang med en nu, men jeg laver et indlæg med den, så snart den er læst(:

      Slet