lørdag den 14. september 2013

Fest i aften


I aften skal vi til Caspers lillebrors 20 års fødselsdag.
Det er noget, han holder for vennerne.
Men det bliver holdt ved deres forældre.
Donna ( Caspers mormors hund) er der, så der kan Fox rigtig få leget med sin kæreste(:


Casper er til kamp idag.
Rigtig skulle han ikke, men der havde været alt muligt forvirring om, hvornår de skulle og ikke skulle.
Men han er heldigvis hjemme imorgen(:

Men jeg har en del ting, jeg skal nå, inden Casper kommer hjem.
Fordi vi kører næsten med det samme, når han kommer.

Men jeg skal nå at pakke gaverne ind, og jeg skal finde nogen ting frem, vi skal have med, og jeg skal nå at rydde op, og rigtigt ville jeg også gerne nå at læse, men det ved jeg ikke, om jeg når.

Jeg har tænkt over de sidste par dage, hvilken taske jeg mon skal tage med.
Det er altid sådan noget, jeg tænker på, når vi skal noget(:
Men det skal ikke være en lille taske, da jeg skal have plads til nogen af Fox' ting.

Og det er mig, der skal køre hjem, da jeg ikke drikker ( jeg vil helst ikke drikke, nu når jeg har det med leveren.) Så Casper kan drikke i aften. Før jeg fik kørekort, og vi skulle til fester, så kunne han aldrig drikke, fordi han også skulle køre hjem.

Jeg vil tage mig noget morgenmad ( Ja, morgenmad fordi vågnede sent, hehe.)

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar