mandag den 9. september 2013

Shop Cici


Som jeg før har nævnt, så er jeg administrator for Shop Cicis facebookside.
I finder deres hjemmeside Her

Men jeg er selv fan af deres produkter. Jeg bruger selv nogen af deres produkter(:
Jeg er virkelig stor fan af, at deres makeup ikke er testet på dyr. Jeg er specielt vild med deres pudder. Før jeg prøvede den, der brugte jeg aldrig pudder, men det gør jeg nu, da jeg synes, den er rigtig god. Jeg er rigtig kræsen med lipgloss, fordi ofte så er de for klistret eller har en underlig smag, men dem her er jeg bare vilde med. De klistre ikke, og de smager ikke underligt(:
Jeg bruger kun dem derfra nu, da jeg ved, hvor gode de er, og jeg ved, hvad jeg får(:



Men jeg vil bare fortælle jer, at jeg synes, I skal tage et kig forbi Shop Cicis facebookside.
Der kan I bla. se når vi har et samarbejde med en blog om en give aways eller en anmeldelse.

I finder deres facebookside Her

Der vil igen komme konkurrencer på selve vores facebookside for vores fans, da facebook har gjort det lovligt igen at holde konkurrencer uden en trejdeparts app.

Salon Cici fylder 10 år her i efteråret, og det vil blive fejret med rabatkoder og konkurrencer.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar