mandag den 23. september 2013

Anmeldelse af hundesweater


Dette emne tror jeg, der altid vil være delte meninger om.
Og jeg tror aldrig folk bliver enige om, om det er okay eller ikke okay.

Her taler jeg om hundetrøjer/jakker.
Nogen synes, det er okay at iføre sin hund en jakke. Andre mener, det er synd for hunden.
Jeg kunne ikke finde på at give Fox noget på bare for, at det skal se sødt ud.
Fox fryser meget let. Derfor bruger han en trøje om efteråret og en vinterjakke om vinteren, som også kan tåle vand og sne.
Jeg synes, det er mere synd, at ens hund skal fryse end at have en jakke på.
Der er også nogen små hunde, der ikke fryser, men Fox er en af dem, der fryser.

Jeg og Fox har testet en sweater fra Smartdog

Der er nogen bestemte ting, jeg kigger efter ved en sweater/jakke.
Det vigtigste er, at den er behagelig at have på for Fox.
At han kan løbe frit, uden der er noget, der genere.
Og så går jeg lidt efter hvilke farver, de har. Jeg går efter de lidt mørke farver som brun, sort og grå, da det er nogen, der falder "naturligt" ind i Fox' pels.
Fox får kun jakke på, fordi han fryser og ikke for min skyld.

 
Fox elsker at modtage post.
Da jeg tog sweateren ud af kuverten, var han ikke så interesseret i den.
Han fandt den gnavepind, der var sendt med meget mere interessant.
Min første indskydelse da jeg så sweateren var, at jeg synes, den var utrolig sød, og den virkede til at kunne lune Fox i efteråret.
 
Da jeg gik udenfor med Fox, hvor han havde den på,
så rendte han rundt, som om han ikke havde en på.
Og det er også det, han normalt plejer.
Så det var jeg glad for at se.
 
 
Jeg og Casper tog Fox med over på det grønne område, så han kunne løbe uden snor, så jeg kunne se, om han også kunne løbe med den på, uden han blev generet.
Og det kunne han.
Igen løb han rundt, som om han ikke havde den på.
 
 
Her kan man se, der er et motiv bagpå, og det synes jeg er rigtig sødt.
Da det ikke er noget prangende, så kan jeg godt lide det.
Farverne passer til Fox' pels, så det ser ikke voldsomt ud.
Det er, som jeg vil have det(:
 
Jeg er rigtig imponeret over denne sweaters.
Den lever op til de krav, jeg har til en trøje til Fox.
Men det vigtigste for mig er, at Fox kan lide at have den på.
At han ikke bliver hæmmet af at have den på, og det gør han ikke.
 
Om 1 måneds tid vil denne sweater blive brugt en hel del, fordi det er som regel der, han begynder at fryse.
Jeg kan helt klart anbefale denne sweater.
Den fås i 2 størrelser.
Det er den lille størrelse, Fox har.
Du kan finde den sweater Fox har Her
 
De har også en masse andre sweaters, bluser, jakker og regnjakker.
De har også løbetidsbukser til hunhunde.
De har et stort udvalg, synes jeg.
Og jeg er allerede faldet for en af vinterjakkerne.
Men Fox' vinterjakke kan vist godt holde til denne vinter.
Men næste år når Fox skal have en ny, så vil jeg klart kigge derinde.
 
Ved kundeservice er de rigtig søde.
De hjælper gerne en, hvis man har spørgsmål omkring fx størrelser.
Og det synes jeg er vigtigt ved en hjemmeside.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. Jeg har blandede følelser omkring det med hundebeklædning, men så længe det er for hundens skyld, og ikke for ejerens, er det okay :).
    Jeg selv overvejer hunde"dækken" til mine hunde, hvis vinteren er lige så hård som sidste år/i år. Eller i hvert fald til den nye lille, fordi hun jo er kortpelset og hvalp når vinteren nok slår ind.

    Fox ser sød ud i hans trøje :)!

    mvh
    Pia Lyng / Moenneberg
    www.moenneberg.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg forstår godt, du har blandede følelser omkring det.
      Nogen hunde er bedre til at holde på varmen i forhold til andre. Men jeg synes, det er endnu mere synd for en hund at fryse end at have en jakke på, som sidder godt.
      Jeg kunne ikke finde på at give Fox noget tøj på bare for synets skyld.

      Slet