mandag den 16. september 2013

Hvem kender I mig som?


Der er noget, jeg har gået og tænkt over i rigtig lang tid, og nu vil jeg så spørge jer(:

Jeg har længe tænkt på, hvem ser I mig som?
Dyreglad-pige eller Heidi?
Jeg opfatter mig selv som bloggeren Dyreglad-pige og ikke bloggeren Heidi.


Når jeg taler med min søster om noget, vi har læst på en blog fx, så er der ved nogen, vi siger navnet på personen, og andre gange er det blognavnet, vi siger.



Nogen af de blogs jeg læser, der tænker jeg på dem med det navn, de har og ved nogen tænker jeg på dem ved deres blognavn.

Så nu vil jeg gerne høre, hvad I tænker med, om I ser mig som Dyreglad-pige eller Heidi.
Og der er altså ikke noget "godt" og "dårligt" svar.
Jeg spørger af ren nysgerrighed, og fordi jeg har tænkt længe over det. ( Nok omkring et år har jeg tænkt på det.)

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Jeg tænker dyreglad-pige:) Kan ikek forklare hvorfro - sådan er det bare inde i mit hoved :) hehe

    SvarSlet
  2. Jeg tænker Heidi ;)

    Krammer!

    SvarSlet
  3. Jeg ser dig som Dyreglad pige,da du virker meget glad for dine dyr,og tit fortæller om Dem.
    Knus Pia
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg tænker på dig som Dyreglad-pige. Jeg tror, det skyldes, at du hedder det, når du skriver kommentarer :-)

    Kram

    SvarSlet
  5. Mange tak for jeres svar alle sammen(:
    Det var også det, jeg mest havde på fornemmelsen, at I fleste af jer tænkte på mig som Dyreglad-pige
    Endnu en gang tak fordi I ville svare på mit spørgsmål(:

    SvarSlet