tirsdag den 3. september 2013

Kakao snitte


For noget tid siden, fortalte Malene, som har Denne blog mig, at Aldi havde noget, der minder om mælkesnitter.

Der er 10 i en pakke for 20 kr.

 
Hold da op, hvor smager de bare godt.
 
Der er 3 varianter. Jeg har kun smagt denne variant.
Og den er jeg til gengæld helt vild med.
Jeg synes, den minder om en blanding af en mælkesnitte og en Kinder pingui.
 
Jeg er virkelig gået hen og blevet vild med dem her.
At man får 10 for 20 kr, synes jeg er billigt.
 
Er der nogen af jer, der før har smagt dem(:?
 
Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Puha, de ser da ikke så sunde ud?! Er de ikke fyldt med usunde kalorier og e-numre?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg tror bestemt heller ikke, at de er sunde(:
      Men altså i weekenderne, må jeg godt nyde sådan noget(:

      Slet
  2. de smager såååååå godt!!!!!! :-D

    sunde er de ikke nej. men engang imellem er usundt også okay :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør de virkelig.
      Tak fordi du fortalte mig om dem(:
      Ja, sådan har jeg det også, at en gang imellem er det okay(:

      Slet