lørdag den 28. september 2013

En aften med sang


Her til aften har vi besøgt min veninde, Camilla og hendes kæreste.
Vi fik lækkert mad, som var noget, der mindede om koteletter i fad, men hvor det var kylling i fad med karry og ris. Det smagte godt(:

Vi hyggede bagefter med slik og chips, hvor vi spillede SingStar.
Jeg elsker at synge, men jeg synger elendigt, og jeg bryder mig ikke rigtig om at synge foran andre,
men jeg ville så gerne spille SingStar. Jeg overvandt hurtigt med, at jeg synes, det var pinligt.
Det var rigtig sjovt(:

Jeg har lånt en lyserød taske af min veninde, da næste lørdag skal jeg, Casper og Fox ud og gå tur til Lyserød lørdag, så der skal man bære noget lyserødt, så det var godt, jeg lige kunne låne en lyserød en af hende(:

Nu er jeg også træt. Men inden jeg går i seng, vil jeg lige læse lidt blogs først(:

Husk min nye give away, hvor man kan vinde et halvt års abonnement ved Call Me(:
I finder den Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar