søndag den 22. september 2013

Årets Dyreven


Hvert år kårer Dyrenes Beskyttelse en Årets Dyreven.
Der bliver valgt 3 kandidater i 3 kategorier.
Så skal vi stemme om, hvem vi mener skal være Årets Dyreven.

Man kan inde på Vi Med Hund læse om de forskellige kandidater, og læse mere om det at være Årets Dyreven.

I finder artiklen Her



Man kan stemme på en i hver kategori.
Jeg har selv været inde og stemme. Jeg vidste godt, der var noget, der hed Årets Dyreven, men jeg vidste ikke, at det var nu, man skulle stemme. Det fandt jeg først ud af, da jeg læste det på Vi Med Hunds hjemmeside.

I kan gå direkte til afstemningen Her
Der kan I læse mere om, hvem der er blevet kåret de andre år.
Når man stemmer på en kandidat, er man med i en konkurrence om at vinde nogen præmier.
Det kan man også læse om derinde(:

Har I været inde og stemme(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar