fredag den 20. september 2013

Boganmeldelse: Dyrestemmer - Min kommunikation med dyr


Jeg har nu fået læst den bog færdig, som jeg var i gang med.

Den hedder Dyrestemmer - Min kommunikation med dyr af Anette Røpke.
Den kan købes på Lindhardt og Ringhof, som har et stort udvalg af forskellige bøger.
Så deres hjemmeside er et kig værd uanset hvad. I finder hjemmesiden Her
I kan finde bogen Her

 
Det er sjældent, jeg bliver fanget af en bog med det samme.
Men det gjorde jeg med det samme med denne bog.
Jeg blev virkelig fanget af den med det samme.
 
Jeg synes, at denne bog er utrolig god.
Hun skriver på en måde, så ikke-fagfolk kan forstå det.
Jeg har før læst en bog omkring noget med dyr, og der stod ofte en masse fagord, som jeg ikke forstod, og så kan det hurtigt blive kedeligt at læse.
Men her når hun brugte et nyt fagord, så forklarede hun på almindeligt dansk, hvad det betød.
 
Det er en bog, man kan lære noget af omkring træning, da hun giver eksempler på nogen øvelser og sådan.
Det kan jeg rigtig godt lide.
Fordi igen har jeg oplevet i nogen bøger omkring dyr, hvor man egentlig ikke rigtig lærer noget, fordi øvelserne ikke bliver beskrevet, eller at de ikke bliver beskrevet på almindelig dansk, så jeg kan forstå det.
 
Hun fortæller også om hendes eget liv. Hvordan hun altid har været interesseret i dyr, og hvordan hun altid har haft en speciel kontakt med dyr.
Hvis du ikke tror på teleparti, så er denne bog måske ikke noget for dig.
Anette Røpke kan teleparti med dyr. At hun stiller sig ind på nogen af de samme frekvenser som dyrene har, så hun kan "fornemme" ting omkring dyrene med, om de er glade osv.
 
Når jeg var ude og gå tur med Casper og Fox, så fortalte jeg hele tiden løs om bogen.
Til sidst blev Casper træt af at høre om det, fordi jeg talte så meget om det.
 
En anden god ting der er ved denne bog er, at der er en masse billedere.
Det elsker jeg. Det gør det lidt mere spændende, når der er billeder i en bog, synes jeg.
Specielt når det er nogen med dyr(:
 
Jeg kan klart anbefale denne bog til jer, der elsker dyr.
Der bliver mest skrevet om hunde, men de samme teknikker kan man også bruge på katte og heste.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar