søndag den 17. marts 2013

Vores køb på messen


Igår da vi var på messe fik vi selvfølgelig købt nogle ting til vores 3 fantastiske babyer(:

 
 
Vi fik kik købt 10 poser med hunde chips og godbider fra Best Friend,
små tennisbolde, som også kan pive.
1 pose godbider og 1 pose "chips" fra Olivers Petfood.
Så fik vi købt hunde mad, kattemad og hundestænger fra et nyt mærke, der hedder Heartbreakers.
Vi fik købt noget kattemad fra et andet mærke, vi heller ikke kendte.
En gnavesko til Fox.
 
Men vi fik også en hel masse gratis ting med hjem.
Vi fik DENTAstix fra Pedigree.
Kattemad fra Best Friend.
Kattemad og hundemad fra Olivers Petfood.
Sheba vådkost foder.
En masse hundemad og kattemad fra flere mærker, vi ikke kendte.
 
Nogle af tingene fik vi flere af.
Så vi havde utrolig meget med hjem.
 
Dyrene blev rigtig forkælet igår.
De bliver forkælet meget i forvejen, men igår var det ekstra meget(:
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. Åh, ville ønske, jeg havde været med. Men det var en temmelig lang tur at tage. ;)

    Jeg sad og så billederne med de forskellige stande inde på Facebook. Ville have elsket at daffe rundt og købe mig fattig. Elsker at shoppe til dyrene - men er også lidt for god til det. ;)

    Jeg tror forresten min temauge, der starter i morgen på bloggen, lige er noget for dig. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ville være en lang tur for dig.
      Jeg elsker virkelig også at købe ting til dyrene, og elsker at kigge på de forskellige ting, man kan få til dyrene(:

      Det er så spændende med din temauge.
      Er helt vild med, at det er med dyr(:

      Slet