tirsdag den 5. marts 2013

Tv programmer jeg ikke ser


For lidt tid siden lavede jeg et indlæg om, hvilke tv programmer, jeg ser.
Det indlæg kan I se Her
Nu vil jeg lave et om, hvilke jeg ikke se.

Fristet.
Paradise Hotel.
De unge mødre.
Big Brother.
For lækker til love.
Kongerne af Marielyst.
Kongerne af Rømø.
Sommer i Sunny Beach.

Det er både programmer der har kørt og kører stadigvæk.



Sådan noget som Fristet, Paradise Hotel og Big Brother, for mig er det det samme.
Det handler om et spil, og folk bliver uvenner, bitcher, har sex med hinanden og sådan.
Og sådan noget gider jeg bare slet ikke at se.

Og jeg gider bestemt heller ikke se, druk programmer som Sunny Beach.
Jeg kan ikke se det fede i at se folk drikke og stå bag en bar.

De unge mødre har jeg set så meget af, men ja det gad jeg ikke mere.
Jeg synes faktisk ikke det spændende mere at se på folk og deres børn.

Jeg har ændret mig meget ang. tv programmer. Engang fulgte jeg nemlig med i For lækker to love, de ungre mødre, paradise hotel, og så også Sommer i Sunny Beach nogle gange.
Men ja, nu synes jeg bare det bliver for meget.

Men det er jo forskelligt, hvad man godt kan lide og se, og hvad synes der er underholdende(:
Nogen af disse programmer jeg har nævnt, kan Casper fx. godt lide at se.

Men heldigvis er der så mange andre programmer, jeg godt kan lide at se(:

Er der nogen programmer, I ikke kan lide at se?

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Summer i Sunny beach har jeg aldrig forstået det fede i.
    At glo på unge der står i en bar og ikke kan styre deres alkohol forbrug. :)

    SvarSlet
  2. Nej, sådan har jeg det virkelig også(:

    SvarSlet
  3. Der er vi ret ens! Programmer som BigBrother, Paradise, Fristet og alt det der, gider jeg virkelig heller ikke bruge min tid på. Synes det er dødsygt at se på en flok fulde, dumme folk, som har sex med hinanden og så bliver uvenner :) Hehe.

    De Unge Mødre har jeg fulgt trofast med i, i laaang tid, men har faktisk slet ikke set det på det sidste, da det ærligtalt ikke siger mig så meget mere. Hvis jeg keder mig, ser jeg det, ellers ikke :)

    Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Så er det ikke kun mig, der ikke kan lide de programmer(:
    Jeg synes, jeg ofte ser folk i blogland skrive, de følger med i paradise hotel og sådan.
    Følte lidt, jeg var den eneste, der ikke gad se det.

    SvarSlet
  5. Programmer som Paradis Hotel og lign. er jeg nærmest allergisk overfor. Kan mærke, hvordan min IQ daler, bare reklamer for programmet kommer på. Jeg kan ikke have programmet, hvor folk fornicerer for åben skærm; jeg vil ikke have andres sexliv smidt i hovedet på den måde. Jeg føler, det er for intimt og bliver forlegen ... på deres vegne, føler den blufærdighed, de ikke selv gør. Og folk, der fester og drikker kan jeg heller ikke se det fede i. I så fald kunne jeg jo bare gå i byen.

    Det eneste af de programmer du nævner, jeg har set (på andet end reklamer), er De unge mødre. I starten syntes jeg godt om konceptet og om at se de udfordringer, unge med børn kæmpede med. Men jeg er blevet lidt modstander, da jeg føler, de vælger mere udsatte mødre, der kommer de at fremstå dumme og til nar og grin - og hvorfor skal det ikke hedde 'Unge forældre'? Hvorfor skal fokus lægges på mødrene? Det er som om, de fra start af går ud fra, at er man ung mor, er der ingen far. Desuden er det efterhånden heller ikke meget 'Unge' mødre over det. Det bliver mere og mere kvinder sidst i tyverne med store børn, der skal til at i skole ... eller de, der slet ikke har børn, fordi de er tvangsfjernet.

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Jeg har det virkelig også sådan.
    Jeg kan virkelig ikke se det spændende i at se andre dyrke sex eller at drikke sig fulde.

    Men ja, synes også, de bliver ældre og ældre i de unge mødre. Da jeg begyndte at se det for mange år siden, var de næsten alle under 20 år.

    SvarSlet