lørdag den 23. marts 2013

Hvad skal jeg bage/lave?


Lige nu har jeg ret ondt i hoved:/
Glæder mig til, Casper snart kommer hjem, så vi kan komme ud og gå en lang tur med Fox(:
Det er lige det, jeg trænger til.

Har faktisk bare ligget og set Desperate HouseWives hele dagen.
Den er så spændende den serie, at jeg ikke kan lade hver med at det næste afsnit.

På tirsdag, hvor det er min fødsesldag, kommer min familie til aftensmad.
Men efter aftensmad skal de have noget til kaffen. Jeg vil bage boller, men hvad skal jeg ellers lave?
Det er jeg i tvivl om. Har overvejet at lave rutebillagkage, eller noget andet, men ved ikke, hvad det andet skulle være. Så jeg er gået i tænkeboks.

Husk mine 2 give aways(:
I den ene bliver der fundet 2 vindere, hvor det er en duftfrisker/lugtfjerner, man kan vinde.
Den finder I Her

I den anden kan man vinde et smukt ur(:
I finder den Her

Kram Heidi(:



2 kommentarer:

  1. Noget med chokolademousse tager altid kegler! :D

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne lave noget, jeg før har lavet, fordi hvis det skulle gå galt, ville det være en træls dag at det gik galt på.
    Men elsker chokolademousse, kunne være jeg skulle prøve at lave det en dag(:

    SvarSlet