lørdag den 9. marts 2013

Dejligt med weekend


I nat sov jeg ret dårligt. Jeg havde svært ved at falde i søvn i nat, så lå vågen i over 2 timer, og så faldt jeg endelig i søvn igen.

Jeg er også bare virkelig træt nu, så glæder mig til at sove. Håber bare, jeg kan falde i søvn, og at jeg ikke ligger vågen i nat.

Det er så dejligt, at Casper har fri i weekenden(:
En af dagene skal jeg pakke min søsters gaver ind og så sende dem i næste uge.

Forresten så vil nogen af de billedere, jeg ligger på bloggen af ting og sådan stadigvæk være fra Iphonen eller vores gamle kamera, men der vil også være nogen fra mit nye kamra.
Så de bliver blandede(:

Husk I meget gerne må gå ind og like Shop Cicis facebook side, som jeg er administrator for(:
I finder facebook siden Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar