torsdag den 21. marts 2013

Lækre kokostoppe


Jeg elsker kokostoppe, og det har jeg gjort i rigtig lang tid. Men selvom jeg godt kan lide dem, er det ikke så tit, jeg får dem.

Men så så jeg på søde Lines blog Walking On A Thin Line at hun havde bagt kokos toppe, og så havde hun lagt opskriften på sin blog.

Hun skrev endda, det var en let opskrift. Så der fik jeg lidt blod på tanden til at prøve det.

 
 
Der kom nogle lækre kokostoppe ud af det(:
Der blev altså flere end, der er på billede.
 
Jeg nåede at spise et par stykker, inden der kom chokolade på.
Nu har jeg fået lidt for meget af kokos. 
 
De smager så godt. Jeg overvejer at lave dem til den dag, jeg holder fødsesldag, hvor min veninde og hendes kæreste kommer.
 
Det er en opskrift, jeg helt sikkert vil gemme(:
 
Men hvis I andre er nysgerrige på at bage dem, finder I opskriften på Lines blog lige Her
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine!! Men må hellere skynde mig væk fra siden, før Heino ser dine billeder og forlanger, jeg skal lave en ny portion. ;)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Hehe, ja det kan nogen gange være farligt at bage noget, fordi så kan det være, mændende pludselig forlanger mere af det, hvis de kan lide det(:

      Slet