fredag den 8. marts 2013

De der sang programmer


Jeg følger ikke med i Voice og X-factor.
Jeg synes, det er kedeligt at se folk synge.

Jeg har før set American Idol, men jeg så altid kun, når de skulle vælge hvilke folk, de gerne ville have med, fordi synes, det var sjovt at se alle dem, der ikke kunne finde ud af at synge.



Men nu synes jeg slet ikke, det er sjovt at se sådan nogle programmer, og jeg kan ikke se det fede i det.
Men jeg går faktisk heller ikke så meget op i musik.
Jeg hører kun musik, når vi kører i bil, eller når jeg skal skrive en historie til et blad eller sådan, så jeg får noget inspiration.
Men ellers gider jeg ikke høre musik.

Så når alle ( også min familie) taler om, hvem de holder med og sådan, så har jeg ingen ide om, hvem de taler om. Jeg kender da nogen fra sådan nogle sangprogrammer, men det er kun, fordi jeg har læst om det på nettet med, hvem der har vundet og sådan. Så hvis det ikke var fra nettet, havde jeg slet ingen anelse om, hvad der foregik i de programmer.

Er jeg den eneste, der ikke følger med i sådan nogle programmer?

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Måske du kunne tænke dig at være med i min konkurrence på min blog, hvor du kan vinde en Blackmask?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet
  2. Ej hvor dejligt at vide, jeg ikke er den eneste.
    Synes virkelig også, det er så kedeligt(:

    SvarSlet