tirsdag den 26. marts 2013

Min fødsesldag


Så er det idag, jeg har fødsesldagen(:
Iiih, hvor er jeg glad(:

Jeg har fået penge af Casper, som jeg ønskede mig, og så har jeg fået en Canon taske til mit kamera, men det fik jeg før tid(:
Så jeg er rigtig glad(:

Idag skal jeg bage boller og brunsviger til i aften.
Vi skal have en af mine livretter til aftensmad. Nemlig pitabrød(:
Det elsker jeg.

Min familie kommer kl. 18.00 i aften. Jeg glæder mig rigtig meget(:

Da jeg vågnede, var jeg nede på Frejas grav med Fox og sige hej.
Det var dejligt at få sagt hej til hende på min fødsesldag(:

Tænk jeg nu er 22 år. Det har jeg helt svært ved at forstå(:

Kram Heidi(:

10 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen :-). Håber du får en skøn dag

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med de 22 år :-) Jeg skal da lige love for, at du og din søster har været søde det forgange år - sikke et smukt solskin i dag :-)

    SvarSlet
  3. stort tillykke med dagen og solen skinner dejligt så ha en dejlig dag :)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke!
    Håber du får en velfortjent dag :-)

    De bedste hilsner
    Nanna // fnidderfnadder.com

    SvarSlet
  5. 1000 tak alle jer alle sammen(:
    Hvor jeres beskeder dog varmer.
    Det er virkelig sødt af jer at skrive(:

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med fødselsdagen. Håber du får og har en dejlig dag...
    Gaverig er den, sikke heldig du er med ham Casper...
    Rigtig god resten af fødselsdagen dag.
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen. :)

    SvarSlet
  8. JEG KAN VIST LIGE NÅ DET, SÅ STORT TILLYKKE MED DAGEN, HÅBER DEN HAR VÆRET LIGE SOM DU VIL HAVE DEN :0)

    SvarSlet
  9. 1000 tak til jer alle sammen(:
    Hvor jeres beskeder dog varmer.
    Er rigtig glade for, I alle har skrevet(:

    SvarSlet