fredag den 22. marts 2013

Påskeharen kom forbi


Jeg og Casper giver hinanden noget til påske hvert år.

Enten gør en os det sådan, at den anden skal gå og finde påskeæg rundt omkring i lejligheden.
Eller jeg har kun gjort det en gang ved Casper, og det var sidste år. De andre gange er han kommet mig i forkøbet, men et påskeæg har han fået(:

Idag blev jeg guidet ind på værelset med besked på, jeg kunne ringe og snakke med min mor i 10 min, fordi jeg måtte ikke komme ud derfra.

Han havde gemt påskechokolade rundt omkring i lejligheden.
Jeg elsker at finde det. Der går barn i mig. Selvom jeg snart er 22 år, elsker jeg at finde påskeæg i lejligheden. Der er bare nogen punkter, jeg nok aldrig bliver voksen på(:

 
 
Jeg tog den kurv, vi altid samler påskeæg ind med, og så gik jeg på jagt efter chokolade(:
 
Sikke en dejlig overraskelse at få(:
 
Jeg mangler at købe et påskeæg til Casper.
Men det gør jeg inden påskedagene<3
 
Kram Heidi(:
 

3 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt!! :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Mums hvor lækkert da! :) Det lyder da super hyggeligt :)

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer(:
    Det var også rigtig hyggeligt(:

    SvarSlet