onsdag den 6. marts 2013

Lægen imorgen


Idag har vi været ved dyrelægen med Fox, da han skulle have klippet negle.
Bagefter var vi hjemme og få eftermiddags kaffe ved min oldemor og spise aftensmad ved hende.

Imorgen skal jeg til lægen for at have taget blodprøver og få lavet et hjertekardiogram for at se, om jeg har hjerterytme forstyrrelse.
Jeg har ikke så meget overskud til at skulle til lægen.
Hader at sidde i venteværelset proppet med alle mulige mennesker, men heldigvis er det ret tideligt om morgnen, så der plejer ikke at være så mange.

For tiden ser jeg en masse afsnit af " En sag for Frost."
Er blevet helt vild med den serie(:

På lørdag skal vi i Rosengårdscentret, hvor Casper skal have købt det sidste af min søsters fødseslsdags gave, og jeg skal have købt gave til min stedsøster.

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Held og lykke med i morgen. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet