søndag den 31. marts 2013

Hyggelig dag + gaver


Sikke en hyggelig eftermiddag og aften det har været.
Min veninde og hendes kæreste kom til min fødsesldag.

I gave fik jeg et gavekort til Stereo Studio, askepot som Disney dukke. Jeg har 3 andre Disney dukker, og jeg samler egentlig på dem, men det ikke noget, jeg selv vil gå ud og købe, så jeg blev så glad, da jeg så, jeg fik en dukke mere til samlingen, og så fik jeg Disney plaster med prinsesser. Igen jeg elsker Disney. Så de blev puttet i skuffen med de mumi plastre, jeg har.
Jeg og Casper fik også et påskeæg af dem. Det var rigtig sødt gjort(:

 
Jeg tror aldrig, jeg bliver for gammel til Disney ting(:
Jeg synes, det ser så godt ud, når dukkerne står i deres æsker ved siden af hinanden(:
 
Vi spillede spil. Det gør vi næsten altid, og jeg elsker det.
Jeg elsker at spille spil, så det er jeg glad for, vi kan gøre med dem.
 
Der blev også snakket en hel del, som der plejer(:
 
På onsdag skal jeg i Rosengårdscentret med Camilla.
Jeg glæder mig til at se hende igen.
Jeg blev rigtig glad, da hun spurgte, om vi ikke skulle ses en dag i næste uge(:
 
Jeg har virkelig haft en god dag(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar