torsdag den 7. marts 2013

Så køber jeg det på lørdag


På lørdag køber jeg det spejlrefleks, jeg har talt om.

Iih, hvor jeg dog glæder mig.
Jeg har i flere måneder ønsket mig et spejlrefleks, og nu får jeg det endelig på lørdag(:

Jeg har aldrig købt så dyr en ting til mig selv før.
Mit videokamera har jeg fået af Casper i 20 års fødsesldagsgave nemlig.
Jeg køber altid små ting til mig selv som film, serier osv.

Glæder mig så meget til at tage nogle gode billedere af dyrene, men skal først lige lære kameraet at kende, så der går nok noget tid, før jeg lærer alle de ting, man kan med kameraet(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Det bliver så fedt for dig :D! Og dyrene er gode at teste på, for de er lidt mere besværlige end "døde" ting (som en vase osv):)!

    Jeg glæder mig til at se flere billeder af dine smukke dyr :)!

    -Pia / www.moenneberg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også, de er.
      Jeg glæder mig til, når jeg begynder at finde ud af det, så jeg kan få nogle rigtig gode billedere af dem(:
      Årh 1000 tak(:

      Slet