onsdag den 13. marts 2013

Vild med dyr messe


Her på lørdag skal vi til " Vild med dyr messe" i Fredericia.
Best Friend har bla. en stand.
Jeg glæder mig virkelig meget.
Jeg har aldrig været til det før.

Jeg elsker at kigge på ting til dyr(:
Så det er lige mig sådan et messe her.

Der er åbent både lørdag og søndag fra kl. 10.00-17.00.

Jeg er rigtig glad for, at Casper gerne vil med.
Han kan også godt lide dyr, men det er helt klart mig, der interesserer mig mest for dyr og går op i sådan nogle ting.

Så jeg glæder mig ihvertfald rigtig meget(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg tager derned Lørdag, synes det super fedt med den messe. Var der kun kort sidste åt om søndagen. Men mener også der er hunde og katte udstilling :$

    SvarSlet
  2. Det forstår jeg godt, du synes.
    Jeg glæder mig virkelig meget(:
    Ej, hvor fedt, hvis der er det.
    Elsker at se på dyr(:

    SvarSlet