onsdag den 6. marts 2013

Sund snack #2


Denne snack minder meget om den, jeg skrev om forleden.
Den jeg skrev om forleden, kan I finde Her

 
 
Denne snack minder som sagt meget om den anden.
Der er det samme i som den anden, altså forskellige nødder og rosiner.
Men i denne har jeg taget nogle tørrede æbleringe og knækket i små stykker.
 
Jeg ville ikke kunne sidde og spise en pose tørrede æbleringe uden noget andet.
Disse æbleringe er lidt sure men samtidig søde.
Når man tygger på dem, smaget det faktisk som æblemos.
Men når man spiser det sammen med nødder og rosiner, smager det så godt.
Rosinerne og æbleringene gør, det bliver lidt sødt.
 
Jeg vil helt klart også bruge æbleringe i denne snack, da det smager godt(:
Og da vi fik det igår gav denne snack også en form for mætheds følelse.
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar