fredag den 8. marts 2013

Disney sengetøj


Måske er det mig, der er lidt barnlig. Fordi jeg elsker alt med Mumi og jeg elsker Disney.
Og jeg elsker sengetøj med skønne motiver som Mumi og Disney.

Zalando har noget vildt sødt sengetøj medf Disney.

 
Se hvor søde disse 2 sæt er.
Det med Anders And og Andersine kan man købe samlet eller hver for sig og det samme med det andet sæt.
Det synes jeg er smart.
 
 
 
Så havde de disse 4 skønne sengesæt med Minnie Mouse.
Hvor er de bare søde.
Kan virkelig godt lide det sidste(:
 
Kan godt være nogen, synes det er barnligt at sove med Disney sengetøj, når man snart er 22 år.
Men jeg er faktisk ligeglad med, hvad andre siger.
Jeg kan godt lide Mumi og Disney, og så kan folk jo egentlig være ligeglad med, om jeg bliver glad af at jeg har Mumi på mit sengetøj.
 
Jeg synes ihvertfald, det er sødt(:
 
Kram Heidi(:
 
 

5 kommentarer:

  1. jeg ville elske det!!! har mange ting med disney - min kæreste må bare finde dig i dag :p lige pt. er mit sengesæt lyserødt med bambier på.. det er godt at beholde noget af barndommen i sig! :-) sådan har jeg det i hvert fald :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor dejligt, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan(:

    SvarSlet
  3. Jeg er virkelig også selv forelsket i det første
    sæt du viser frem med Mickey og Minnie! :)

    SvarSlet
  4. Hey
    jeg er ret vild med de 2 øverste sæt, kan bare ikke finde dem til salg nogen steder :-/

    SvarSlet