søndag den 3. marts 2013

Nilens Jord børster


Jeg kan godt lide Nilens Jord børster.
De er bare så bløde.
Jeg har 2 af dem, men der er 3 mere, jeg ønsker mig, og jeg regner med at få købt nogle af dem på et tidspunkt(:

 
Det er Black Diamond 120.
 
 
Det er Black Diamond 122.
 
 
 
 
Det er Black Diamond 110.
 
Jeg regner med at købe den første som den første af disse 3.
Det er nemlig den, jeg ønsker mig allermest.
 
Jeg har kun de sorte Nilens Jord børster, da det er dem, jeg synes er pænest(:
 
Kram Heidi(:

8 kommentarer:

  1. Jeg har den på det sidste billede og du har ret, de er så bløde. Er virkelig glad for dem! :-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. De er så lækre de børster
    virkelig lækker kvalitet det kan virkelig mærkes når
    ma bruger dem på huden!

    Har en lækker giveaway kørende så kig endelig forbi :)
    http://chiclightning.blogspot.dk/2013/03/vind-armband-fra-jewelscph.html

    x nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger forbi din give away med det samme(:

      Slet
  3. Til jer begge:
    Ja, de er virkelig nogle gode børster, og jeg synes også, man kan mærke hvor god en kvalitet, de er i(:

    SvarSlet
  4. jeg overvejer virkelig også den der black diamond 120.. den skulle vidst være ret god.
    Jeg har skrevet om nogle andre nilens jord produkter, du kan kigge forbi hvis det er :-)
    www.lottasofie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt, du gør(:
      Jeg vil kigge forbi med det samme.

      Slet
  5. Jep, de har de blødeste hår. Som at blive strøget med en kattehale henover ansigtet. :) Hvis man får fat i sådan én discount én til ti kroner, kan man virkelig mærke forskel. Købte engang sådan en billige sag under en ferie, da jeg havde glemt mine makeupbørster derhjemme. Ville ikke poste penge i børster, jeg havde i forvejen, men det var lige før jeg fortrød, da jeg hver dage følte, jeg gnubbede fjæset ind i svinebørster. Da jeg returnerede efter fire dage, lignede mit ansigt nærmest et kattekradsebræt. c",)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder virkelig ikke rart:/
      Jeg har heldigvis ikke været så uheldig med mine tidligere børster, men jeg kan helt klart bedst lide Nilens Jord, da de netop er så bløde(:

      Slet