fredag den 1. marts 2013

En forårs dag


Hold da op en nat.
Jeg har ahft så svært ved at falde i søvn. Har flere gange ligget vågen i flere timer.
Men fik da sovet her til sidst, men der havde jeg tilgengæld rigtig dårlige drømme.

Jeg drømmer altså nogle virkelig underlige drømme, og det har jeg gjort i rigtig lang tid efterhånden.
Men jeg fik heldigvis sovet(:

Hvor er det bare dejligt at vågne op til solskin. Og nu er det også den første forårs månede.
Vi må håber, måneden har bragt vejret med sig(:

Idag skal jeg bage grovboller. Men det regner jeg først med at gøre i aften.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. FIn blog, du fik mig sådan til at tænke over hvor forskellige folk er! Jeg hader på alle måder dyr og jeg kan forstå på dit blog-navn du er vilde med dem, haha! :D
    Måske du vil følges over bloglovin eller google+?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
    Hugs & Love

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Ja, det er sjovt, hvordan vi mennesker kan være så forskellige, men jeg vil meget gerne følges med dig via google friend connect. ( Bruger ikke bloglovin.)
      Men bliver fast læser med det samme(:

      Slet
  2. Åh, jeg kender helt bestemt det der med at sove dårligt!

    SvarSlet