fredag den 22. marts 2013

Desperate Housewives


Jeg troede aldrig, jeg skulle komme til at se Desperate Housewives.

Og jeg tror, det nok fordi jeg har troet, det var en tøse serie, og det er det jo egentlig også.
Men den er alligevel også mere end bare det. Der er noget mystik bag.



Jeg er begyndt på første sæson, og har kun set 3 afsnit, men er allerede fanget af den.
Jeg synes, den er sjov. Når et afsnit slutter, får jeg lyst til at se det næste.

Jeg er ihvertfald positiv overrasket over den(:

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Åhh, jeg elsker Desperate! Mangler kun den sidste sæson :) Kig gerne forbi min blog - http://astridcold.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt, du gør(:
      Jeg er virkelig også blevet vild med den.
      Kigger forbi med det samme(:

      Slet
  2. elsker virkelig din blog!!
    det kunne være super fedt hvis du gad og kigge forbi min blog. måske ville du følge mig. jeg følger ihvertfald dig. lad mig sige det sådan her "jeg har ikke fortrudt det" :D

    http://longlivefashion-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Sikke en skøn kommentar at få.
      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet
  3. Det er min ynglingsserie!! Den er simpelhen fantastisk! Ikke kun fordi den er super spændene, men også fordi der er så mange mystiske hemmeligheder og store følelser med i den!!!:-)


    http://apassionforfashionblogg.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt, den er.
      Ja, der sker nemlig så mange hemmelig ting, og det kan jeg rigtig godt lide(:

      Slet