torsdag den 28. marts 2013

Så er det påske


Jeg skal snart til og gøre mig klar.
Vi skal nemlig hjem til min far og stedmor her snart, hvor vi skal spise aftensmad ved dem også.
Det glæder jeg mig til(:
Casper har heldigvis fri i disse påskedag ( ikke lørdag.) men alle de andre dage.
Det er dejligt.  Vi går ikke op i at pynte op til påske herhjemme. Det har jeg egentlig aldrig gået op i, selvom man kan få en masse søde påske ting.

Idag er faktisk 1 år siden, jeg fik lavet min tattoo med dyrepoten(:
Det er sjovt, jeg lige fik den lavet på Nalas fødsesldag, så vil jeg altid kunne huske, hvornår jeg fik den lavet.

Og jeg glæder mig til at se deres kat Lille Nala igen. Hun er bare så dejlig, og hun har en bestemt plads i mit hjerte, og det har hun altid haft.
Jeg tager mit kamera med derud igen. Kan være, jeg kan få nogle flere gode billedere af hende og Fox(:


Imorgen er en dag, jeg ikke ser frem til. Det er nemlig 1 år siden Freja døde imorgen.
Det sidste stykke tid har jeg tænkt meget på den dag:( Vi skal ned og ligge blomster på hendes grav imorgen. Så imorgen kommer der et/flere indlæg omkring lille Freja.

Kram Heidi(:

2 kommentarer: