onsdag den 13. marts 2013

Ikke en diva


Jeg følger med i Diva i junglen, og lige fra starten af, har jeg ikke synes, at Frederik Fetterlein hører til  i det program.

Der er forskel på at være snobbet og være en diva.
Jeg er lidt i tvivl om, om han er snobbet. Lidt synes jeg, da han bruger løs af penge, han ikke har, har lidt fine vaner osv.
Det så vi i Luksus Fælden.
Men en diva det er han bestemt ikke i mine øjne.



Jeg kan simpelthen ikke se, hvor han hører hjemme i det program?
De andre har nogle divaer, ja, men ikke ham.

Jeg synes, der skal meget til, før en mand er en diva, og der er rigtig lang vej for Fetterlein.

Bare fordi man er kendt, og har nogle fine vaner og sådan, er det jo ikke ensbetydende med, man er en diva.

Hvad mener I omkring det? Er en en diva?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Nej, jeg har tænkt det samme, jeg havde aldrig forbundet ham med en diva, og syntes det er underligt han er med i det program, for ja han har nogle dyre vaner, elsker at gå ud, osv, men derfor er man ikke en diva. :)
    Han har i hvert fald ikke diva attituden ligesom de andre har. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nååh, så er det ikke kun mig, der har tænkt det(:

      Slet