lørdag den 16. marts 2013

En kongeboa rundt om nakken


Idag på Vild med dyr messen, kunne man få taget billede af en selv sammen med enten en ilder eller en kongeboa af en fotograf.
Jeg ville rigtig gerne have taget billede af mig med en kongeboa, hvor den var rundt om min nakke.

Først var jeg faktisk lidt bange for, at slangens hoved skulle nærme sig mig, men det sagde jeg ikke til nogen. Men så fik jeg hurtig andet at tænke på, og så glemte jeg alt om, hvor dens hoved var.

Dens hale var tæt på at ryge ned af min ene skulder.
Så det tænkte jeg meget på.
Man skulle virkelig holde ordentlig fast på den.

Men jeg fik set billede, og jeg tror, det så godt ud, men jeg stod stadig med slangen om halsen, så jeg tænkte stadigvæk over, at den ikke skulle ryge ned.

Men jeg får sendt billede over mail. Jeg glæder mig så meget til at se det.
Det var en kæmpe oplevelse for mig. Har før rørt ved en slange, men jeg har aldrig holdt en.

I skal selvfølgelig nok få billede at se, når jeg modtager det.

Senere opdagede jeg, man kunne få taget billede af en selv med en ugle.
Det overvejede jeg også, men det blev kun til overvejelsen.

Denne oplevelse betyder meget for mig(:

Kram Heidi(:

7 kommentarer:

  1. Jeg fik taget billede med Tykke Berta, altså uglen. Valgte det fordi at jeg sidste år så den som få uger gammel og så elsker jeg ugler :-D.. Synes det fedt du fik med kongeboaen!!

    og hvor mødte du en ilder? I standen eller to som gik rundt med dem :$?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt, du så har set den som lille, altså uglen(:
      Den var virkelig også flot.

      Det var nogle ved den stand, hvor man kunne få taget billede af kongeboaen. Der stod nogle med ilder, som man også kunne få taget billede med.

      Havde du en af dine ilder med dernede(:?

      Slet
    2. Og mange tak forresten(:
      Er en virkelig stor oplevelse for mig at have stået med sådan en stor slange(:

      Slet
    3. Ved Dansk ilderforening var der med nogen dyr :-). Derudover var to af mine bekendte dernede med en ilder hver og gik rundt :-).. Nåede slet ikke at se andre havde ildere med, synes ellers jeg så alt. hehe.

      Slet
    4. Det var vist nogen fra Dansk ilderforenig som var med de ildere ved fotografen.
      De sagde ihvertfald til mig, at man kunne finde dem nede bagved(:

      Slet
  2. åååh, vi havde fire slanger da jeg boede hjemme - tre vi passede, og vores egen kongephyton. de er flotte. jeg hadede bare når de skulle fodres, synes det var så synd for musene! så det endte altid med at jeg 'reddede' dem, og havde dem inde på mit værelse :-D

    fedt at du fik taget billede! det er ikke alle der tør stå med en slange :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det forstår jeg godt, du ikke kunne lide.
      Det ville jeg heller ikke kunne.
      Nååh hvor sødt, at du reddede dem(:

      Mange tak(:

      Slet