lørdag den 2. marts 2013

En mindebog


Jeg og Casper har en mindebog sammen. Det er mig, der sætter ting osv ind i den, men det er vores mindebog.

Jeg kan godt lide, at man gemmer nogle ting som billetter, kvitteringer på hvis man har været ude og spise et sted, bordkort, postkort og sådan.
Og jeg kan rigtig godt lide at kigge i bogen og se tilbage i tiden og se på de ting, man har gemt.

 
Forsiden af vores mindebog.
 
Det er en stor scrapbog med blanke sider. Mener, vi har købt den i Tiger butikken for lang tid siden.
 
 
Ligesom folk laver en bog med deres nyfødte barn med at skrive ting ind i en bog og klister billeder ind, sådan er det her for mig lidt.
 
Denne bog er noget personligt for mig.
Noget vi kan kigge tilbage på om nogle år og så se, hvad man har oplevet og sådan igennem tiden(:
 
Er der nogen af jer, der har en mindebog?
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar