torsdag den 21. marts 2013

DKNY tasker


Jeg elsker virkelig Louis Vuitton, og det ved nogen af jer godt, da jeg før har skrevet om det(:
Men et andet mærke jeg er begyndt at elske mere og mere, det er DKNY.

De har så mange fede tasker. Jeg ejer selv en lille taske, en clutch en makeup pung fra DKNY.
Og jeg er så glad for dem(:

Men jeg fandt ud af, at Zalando har DKNY tasker. Ja, jeg er nok lidt bagud, men jeg har faktisk kun kigget på deres hjemmeside et par gange, så jeg fandt først ud af det nu. Men bedre sent end aldrig(:

Disse tasker er alle fundet derinde fra.

 
 
Der er flere derinde fra, jeg godt kan lide, men ville bare lige vise disse 4.
Jeg synes, de er så flotte. Min ynglings er nok nr. 2 og 3. Men kan virkelig også godt lide de 2 andre.
Synes, den clutchen er så fin og sød(:
Jeg synes, det ser godt ud på den første med hvid og sort. Igen falder jeg for noget, der er sort.
Men kan godt lide de 3 andre ved, at der er farver på.
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. fine tasker..
    kig forbi min blog http://mituniversdk.blogspot.dk hvor der køre lyn give away

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også(:
      Jeg kigger forbi din give away med det samme(:

      Slet
  2. Super fin blog, og nogle virklige fine billeder
    Kig gerne forbi vore blog, og kom med en kommentar. Vi har lige pt et giveaway igang
    http://camillaogemma.bloggersdelight.dk/2013/03/giveaway-norgaard-design/
    / Camilla og Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg kigger forbi jeres give away med det samme(:

      Slet