fredag den 22. marts 2013

Anmeldelse af CoolCos



CoolCos sælger makeup produkter og tilbehør til makeup.
De har en hjemmeside, men de har også butikker i Skanderborg, Rødovre, Odense, Købmagergade,
Aalborg, Herning og Horsens.

Jeg synes, de har makeup i nogle skønne farver. De har i neutrale farver, men også nogle flotte farver som ikke er neutrale, så hvis man skal sminkes op til fest og farver, så har de noget makeup, der passer til(: Men fx. deres øjenskygger har de nogle flotte brune og neutrale farver, og det kan jeg også rigtig godt lide(:

De har en club, hvor man kan få et clubcart, så man kan tjene point, hver gang man handler.
Man får også medlems tilbud, rabatter, nyheder indenfor mode og makeup(:

Jeg har anmeldt 3 ting fra CoolCos.

 
Jeg har anmeldt en øjenskygge, en makeup pensel til øjenskygge og en kohlblyant ( en eyeliner.)
 
 

Øjenskyggen:

Jeg kan godt lide, at man får en lille børste/pen med til øjenskyggen, da jeg før har oplevet at købe en øjenskygge uden en børste, og så står jeg der og skal til og finde en af mine egne frem, som jeg bruger til de andre øjenskygger.

Farven var virkelig god. Selvom den er lilla, er den ikke alt for skrigende, og det kan jeg godt lide.
Derfor valgte jeg netop denne farve.
Den var let at lægge.
Der skulle ikke så meget øjenskygge på af gangen, det er en god ting.
Jo mere man putter på, jo kraftigere bliver farven, så kan man selv bestemme, hvor kraftig farven skal være.


 
I kan se på billede, jeg har den fine øjenskygge på.
 
 
Makeup børsten:
 
Det er en blød børste, og det kan jeg godt lide ved en børste.
Den var nem at fordele øjenskyggen med.
Der er faktisk ikke så meget at sige om denne makeup pensel, fordi den er bare god(:
 
Eyelineren/Kohl-blyant
 
Den var jeg meget spændt på at prøve.
Jeg har flere gange oplevet ved en eyeliner/kohl-blyant, at
der næsten ikke kommer noget farve på, når man bruger den på den våde kant.
Men der kom farve på med det samme, da jeg brugte denne her.
Det var jeg positiv overrasket over.
 
Jeg kan helt sikkert anbefale CoolCos' produkter.
Jeg er ihvertald rigtig glad, for de 3 ting jeg har fået(:
 
Kram Heidi(:
 

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar