lørdag den 9. marts 2013

Mit nye spejlrefleks kamera


Idag har jeg været ude og købe mit nye kamera.
Jeg fik også købt fødselsdagsgaver til min stedsøster, og Casper fik købt resten af min søsters fødsesldagsgave.

Men endelig fik jeg købt mit Canon spejlrefleks kamera.
Jeg købte også en ekstra forsikring, som varer i 4 år.
Og selvfølgelig et hukommelseskort til det.

I fødsesldagsgaver får jeg en Canon kamera taske til mit kamera(:

 
 
 
Jeg er så glad for mit nye kamera(:
Jeg har allerede taget nogle billedere med det, men dem får I at se i et andet indlæg(:
Nu skal jeg til at lære at bruge det rigtigt.
 
Nu kan jeg strege det af på min liste under " Ting jeg vil købe i år."
Der kan I også se, hvilke andre ting jeg gerne vil købe i år.
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Tillykke med det. Du bliver glad for det. Er selv en Nikon pige men bare det at have et godt kamera er super lækkert! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig også rigtig glad for det(:
      Og mange tak(:

      Slet
  2. Ej hvor fedt! Tillykke, det er et rigtig godt kamera, har selv præcist det samme! :-D

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor dejlig at høre, der er en, der har det samme kamera(:
      Mange tak(:

      Slet